Onze laatste update! - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Robenlau Ven - WaarBenJij.nu Onze laatste update! - Reisverslag uit Colonia del Sacramento, Uruguay van Robenlau Ven - WaarBenJij.nu

Onze laatste update!

Blijf op de hoogte en volg Robenlau

14 Februari 2014 | Uruguay, Colonia del Sacramento

Time flies... alweer ons laatste verslagje na bijna 9 weken Zuid-Amerika!!

We zijn inmiddels terug uit Iguazu en wow... we kunnen wel zeggen dat dat de kers op de taart was van onze reis! We hebben de afgelopen weken al heel veel mooie dingen gezien, zoals de Perito Moreno gletsjer, het Andesgebergte, Patagonië, etc maar dit was toch wel dusdanig mooi dat ook Lau tijdens haar 2e bezoek aan dit wereldwonder weer helemaal betoverd was. Helaas staan de foto's op een andere camera dus deze houden jullie van ons tegoed!

De laatste dagen van onze reis spenderen we in Uruguay. De eerste keer hier was zo goed bevallen dat het ons een goed idee leek om hier ook weer lekker rustig af te sluiten. Na een paar dagen net buiten Montevideo te hebben gezeten zijn we nu in Colonia del Sacramento: een oud, mooi dorpje met gezellige restaurantjes en leuke terrasjes. Zondag gaan we met de boot terug naar Buenos Aires voor een laatste biefstuk (Rob) en pasta met spinazie (Lau) om maandag alweer terug te vliegen naar NL!

Iedereen bedankt voor de leuke reacties op onze berichtjes en hopelijk tot snel in Nederland!