Verano! - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Robenlau Ven - WaarBenJij.nu Verano! - Reisverslag uit Puerto Madryn, Argentinië van Robenlau Ven - WaarBenJij.nu

Verano!

Blijf op de hoogte en volg Robenlau

21 Januari 2014 | Argentinië, Puerto Madryn

Hoi allemaal!

We hebben een paar dagen in El Chalten doorgebracht. Ontzettend mooi gewandeld, de bergen in en heel veel mooie landschappen! Echt hele pittige stukken, maar zeker de moeite waard! Een schattig klein dorpje van waaruit mensen dus vooral veel gingen hiken!

We zijn zondag vertrokken uit El Chalten. We zouden om 6 uur opgehaald worden om het vliegtuig te halen, maar om 7 uur was er nog niemand!! Best stressvol, maar gelukkig om 7.30 een bus kunnen pakken om toch nog op tijd te kunnen vliegen! Goed in Valdez aangekomen.

Gisteren hebben we een boottocht gemaakt op zoek naar dolfijnen! Hilarisch, iedereen hing uit de boot en mensen renden van links naar rechts om foto's te maken. Was een hele gave ervaring; dolfijnen zwommen keihard achter de boot aan! Toen naar de grootste pinguïn kolonie van de wereld geweest. Heel indrukwekkend om zoveel pinguïns te zien. Er waren heel veel kleintjes, die erg schattig waren.
Morgen een excursie naar het schiereiland hier. Daar hopen we weer veel dieren te spotten!

Donderdag gaan we met de nachtbus naar Bariloche, bekend om de lekkerste chocolade :-)!!!

Vanavond gezellig hapje eten om onze 14 jaar samen te vieren!!!

Hele dikke kus voor jullie!

• 21 Januari 2014 - 23:38

Lou:

Ik kan alleen maar jaloers zijn. Had ik toch maar die verzorgde reis naar Patagonië en Paaseiland geboekt.

Geniet er van, pas op de helft dus nog veel te beleven.

Groetjes Lou

• 22 Januari 2014 - 21:33

Ria:

Hallo vakantiegangers, wat een verhaal weer zeg, geweldig. Dank daar voor.
    Het is heerlijk op deze manier met jullie mee te genieten. Knuffel van Jan en Ria..

• 22 Januari 2014 - 21:33

Ria:

Hallo vakantiegangers, wat een verhaal weer zeg, geweldig. Dank daar voor.

• 25 Januari 2014 - 16:55

Esmée:

Wat cool! Ik dacht dat pinguïns alleen tussen de ijsberen leefden >D

• 27 Januari 2014 - 22:02

Paul&Els:

Hoi Laurian & Robert,
    Wat een prachtige reis! Wat leuk dat we jullie kunnen volgen.! We kregen de link van Tineke.
    We wensen jullie een heel fijne reis!
    Groetjes, Paul&Els

• 28 Januari 2014 - 06:57

Damiët :

Jaaaa! Liefjes. Ik heb de site gevonden. Hoe leuk! Net jullie reisverslagen gelezen en foto's gekeken. Wat gaaf! Vooral die ijsbergen/gletschers!! Heerlijk zeg. Nog gefeliciteerd met jullie 14 jaar samen. Geniet nog verder. Tot over n tijdje... Dikke kussen Daam